piątek, 2 lutego 2024

Nature Queen, Glinka Biała 150 ml

 


Nie polubiłam się z tym produktem. Produkt ma formę proszku do wymieszania z hydrolatem/tonikiem. Mieszałam go z różnymi tonikami i za każdym razem coś jest nie tak, bo jakby do końca się nie rozpuszczał tak jak powinno to wyglądać. Ponadto bardzo szybko zasychał na skórze, dodanie kilku kropli olejku tylko pogorszyło sprawę, ponieważ w ogóle się on nie mieszał z resztą. Z natury glinka biała ma być do tych wrażliwszych cer... u mnie zmywanie tego podrażniało cerę, a wrażliwej nie mam. Próbowałam to psikać tonikiem/wodą termalną podczas tych 15 minut noszenia, ale to syzyfowa praca... i nigdy nie doatarłam do tych 15 minut, dyskomfort noszenia był większy... No i upierdliwość przygotowania do zastosowania. Jestem na nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz