sobota, 16 września 2023

VIANEK normalizujący tonik-wcierka do skóry głowy, 150 ml



 Ten produkt to absolutny sztos! On działa lepiej niż niejeden apteczny szampon przeciwłupieżowy. Jak wiecie ja ze skórą głowy mam przeboje nawet po wcierkach na łupież, ponieważ powodują jeszcze większy łupież (true story przypomnijcie sobie ten specyfik z loreal). Po dorobieniu się kolejnego podrażnienia po szamponie z Oriflame, całkiem przypadkowo sięgnęłam po ten produkt (raczej myślałam, że jak wcierka to pomoże na wypadanie włosów - kto by czytał opis, przecież to jak instrukcja, nikt tego nigdy nie czyta:D). Ulga była natychmiastowa, a łupież zniknął po pierwszym umyciu innym szamponem, przysięgam, że takiej skuteczności nie miałam jeszcze nigdy po żadnym produkcie. Niesamowicie odświeża i koi podrażnioną skórę głowy. Dla mnie HIT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz