poniedziałek, 2 maja 2022

REXONA Compressed antyperspirant w aerozolu dla kobiet Shower Fresh 75 ml,

 


Zapach tego produktu jest całkiem ok, świeży. Ale ten pomysł, żeby to skompresować i wsadzić do butelki 75 ml odpowiednik 150 ml to chybiony nieco. No chyba, że... Macie dwustumetrową chatę, pryskacie się w jednej jej części i szybko biegniecie do drugiej (czynność ta jest nieco utrudniona, bo zasadniczo ja pachy pryskam bez koszulki, więc bieg trzeba by było wykonać w negliżu). Jak użyłam go po raz pierwszy to prawie się zagazowałam pomimo, że łazienka w której byłam miała z 6-7 metrów kwadtarowych (więc do małych nie należała)... Tyle produktu wylatuje wkoło. Na drugi dzień postanowiłam psiknąć go mniej. Niestety w mniejszej ilości nie chroni tak dobrze. Kupiłam go na promo w Rossmannie za złotówkę i mnie pokarało... Producent na swoją obronę zamieścił informację aby stosować to w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz