środa, 22 grudnia 2021

FARMONA RADICAL peeling trychologiczny, stymulujący wzrost włosów 75 ml

 


Zapach tego produktu jest delikatny, aplikator dość precyzyjny. Kupiłam ten produkt po pozytywnej opinii jednej z Youtuberek, stosuję go już ponad miesiąc i jedyny rezultat jaki zauważyłam to... łupież i swędząca skóra głowy... Włosy wcale nie przestały wypadać ani nie rosną nowe, stare się nie wzmocniły... Producent mówi, aby używać go 1-2 razy w tygodniu. Ja przez pierwsze dwa razy używałam go co drugie mycie czyli raz w tygodniu, niestety, gdy z mojej głowy zaczął sypać się biały pył to i włosy zaczęłam myć częściej... i stosować go dwa razy w tygodniu razem z szamponem przeciwłupieżowym... Wiecie jak mam być łysa a z łupieżem to z dwojga złego wybieram to drugie, ale za cholery włosy nie przestały wypadać... Dla mnie bubel. Macie jakieś inne sprawdzone produkty na wypadanie włosów? Tabletki z biotyną już biorę, na razie ponad miesiąc i też bez rezultatów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz