poniedziałek, 15 marca 2021

Mixa, Hyalurogel, nawilżający krem- maska na noc, 50 ml

 


No muszę powiedzieć, że jest to jeden z fajniejszych kosmetyków, jakich używałam. Po produkcie drogeryjnym w niskiej cenie nie spodziewałam się cudów. Jak wiecie jestem leniem i jak coś ma napisane, że jest jednocześnie kremem i maską na noc to ja to biorę w ciemno. Nie stosuję tego produktu jako krem (bo tych mam zbyt dużo) ale jako maskę właśnie. Skóra po godzinie wypija praktycznie całość kosmetyku, w niektórych miejscach trochę się roluje (możliwe, że dałam go zbyt dużo). Już po godzinie jest niesamowicie nawilżona, bardziej jędrna i ogólnie bardzo przyjemna w dotyku, miękka, efekt ten utrzymuje się jeszcze następnego dnia po porannej pielęgnacji. Krem na średnio-gęstą konsystencję i lekko jaśminowy zapach.  Co najważniejsze dla mnie ostatnio, nie zapycha i nie powoduje wysypu niedoskonałości. Mój HIT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz