poniedziałek, 26 czerwca 2017

Szczoteczka Oral-B Genius 9000


W zestawie przychodzą 4 końcówki,  m.in. końcówka do zębów i dziąseł wrażliwych. Idealna dla mnie. Do szczoteczki dołączona jest również ładowarka, a także mieszkanko do końcówek i samej szczoteczki bardzo przydatne podczas wyjazdów. Jeśli chodzi o porównanie ze zwykłą szczoteczką manualną to różnica w myciu zębów jest kolosalna. Gdy myłam zęby zwykłą szczoteczkę miałam wrażenie, że zostaje na nich jakiś osad, przy stosowaniu szczoteczki elektrycznej moje zęby są gładkie, niczym wypolerowane. Szczoteczka ma całe mnóstwo różnych funkcji, o których nie będę pisać. Odsyłam do Internetów. Ale najciekawszym jej "bajerem" jest bluetooth i możliwość działania razem z aplikacją, która kontroluje jak myjecie zęby, i którym obszarom należy poświęcić więcej uwagi. Inna sprawa, że komu będzie chciało rano śpiesząc się do pracy, albo wieczorem wracając padniętym, szukać telefonu, szukać aplikacji, uruchamiać... Ważną kwestią jest też to że bateria jest bardziej wytrzymała niż w innych szczoteczkach elektrycznych. Szczoteczka ma tylko jedną wadę, cenę. Jeśli ktoś lubi gadżety i nie ma co zrobić z pieniędzmi na pewno będzie z tej szczoteczki zadowolony. 

2 komentarze:

  1. Jaśli ma dużo pieniędzy albo chce zrobić szalony prezent. przyznaj, że opakowanie świetnie się prezentuje!
    Zdaje się, że pokochałyśmy tę sama końcówkę- koniec z krawiącymi dziąsłami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń