środa, 14 czerwca 2017

CATRICE HD LIQUID PŁYNNY PODKŁAD KRYJĄCY LIGHT 010


W  końcu udało mi się go upolować! Co prawda w dużo wyższej cenie ale cieszę się, że mogę go zrecenzować. Mam cerę mieszaną i jestem pewna, że na mojej buzi podkład nie utrzyma się 24 godzin, no ale nikt tak naprawdę nie potrzebuje takiej trwałości na co dzień. Dość długo utrzymuje się na twarzy w stanie nienaruszonym, dłużej niż podkłady, których do tej pory używałam. W internecie krążą legendy, że zapycha. Mi nic takiego się nie zadziało, ale stosuję go sporadycznie, ale mam tendencję do wyprysków. Odcień jest dla mnie idealny. Stosowałam go również na klientkach i te, u których skóra nie była właściwie nawilżona, wręcz odwodniona niestety miały bardzo podkreślone zmarszczki mimiczne. Jest to podkład bardzo lekki, wręcz wodnisty z pipetką, ma średnie krycie. Z budowaniem go jest problem, ponieważ zastyga i trzeba to robi w tempie expresowym. na uwagę zasługuje fakt braku filtra, więc podkład idealnie sprawdza się przy sesjach zdjęciowych, naprawdę daje efekt drugiej skóry. Jest to jeden z lepszych podkładów drogeryjnych jakie spotkałam do tej pory na mojej makeupowej drodze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz