wtorek, 23 maja 2017

GOLDEN ROSE MATTE MATOWE LAKIERY DO PAZNOKCI - 10 i 04





Kompletnie nie polecam tych lakierów, dałam za nie około 15 zł, ścierają się już następnego dnia, a jeśli chodzi o efekt matu to też jest marny... Ponieważ lakier wygląda jakby był kilkudniowy i paznokcie faktycznie trochę by się same nam zmatowiły, nie wygląda to ładnie, tym bardziej, że wykończenie obu kolorów jest z drobinkami... Może lepiej wyglądałoby to bez drobinek? Niemniej jednak lakiery mam od bardzo dawna, trafiłam na nie ostatnio przeglądając ofertę na ezebra.pl i zdziwiłam się, że jeszcze można je dostać, zatem przestrzegam. Znalazłam na nie sposób, gdy mam ochotę na któryś z kolorów maluję je błyszczącym top coatem, w tej wersji prezentują się o niebo lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz