poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Pędzle Zoeva







Jestem posiadaczką zestawu Rose Golden Vol. 2 Luxury Set. Zawiera on 3 pędzle do twarzy i 5 do oczu.  Wszystkie pędzle są dobrze wykonane i nie gubią włosia. Są bardzo przyjemne w dotyku. Nie wiem czy to przez nastawienie czy moją nieczułość ale ja drastycznej różnicy pomiędzy nimi a Hakuro nie odczuwam (jeśli chodzi o włosie). Jeśli chodzi o design to owszem można postawić je półkę wyżej, ponieważ są po prostu piękne.

104 - Buffer, służy mi do nakładania podkładu, chociaż przyznam szczerze, że odkąd mam oryginalny Beauty Blender to poszedł w odstawkę

109 - Face Paint, polecany do rozświetlacza, ale ja używam go do bronzera, idealnie wchodzi pod kość policzkową

126 - Cheek Finish, służy mi również do konturowania twarzy, szczególnie okolic skroni i czoła, przydałby mi się taki drugi, bo coś czuję że byłby również idealny do różu, jeden z moich ulubionych

226 - Smugger, Nie wiem dlaczego do tej pory nie miałam w swojej kolekcji pędzla tego typu, odkąd go używam wydaje się być niezastąpiony! Idealny do rozcierania cieni i kresek na dolnej powiece. Drugi mój faworyt z tego zestawu.

228 - Crease, Pędzel w zamyśle przeznaczony do blendowania, ale ja go używam tylko wtedy, gdy chcę nanieść cień na powiekę żeby uzyskać tzw. chmurę koloru a nie jego koncentrację. Nie potrafię blendować cieni za pomocą pędzli tego typu, może mam cienie zbyt kiepskiej jakości. Też bardzo mi się spodobał.

234 - Smoky Shader - Pędzel służy mi nie tylko do nakładania cieni na całą powiekę, ale okazuje się, że pięknie się nim je rozciera, tworząc łagodne przejścia pomiędzy kolorami cieni nawet kiepskiej jakości. Mój ideał, chętnie bym przytuliła jeszcze taki jeden.

317 - Wing Liner - w zamyśle miał być  do eyelinera w żelu. Według mnie ma za długie włosie do tego typu produktu. Osobiście kreskę maluje mi się nim niewygodnie. Idealnie za to sprawdza się za to przy nakładaniu pomadki na usta, a także do brwi, ponieważ jest cienki i można nim malować przestrzenie pomiędzy włoskami.

322 - Brow Line, nie mam zbyt cienkich brwi, ale według mnie średnio nadaje się do malowania brwi, ponieważ jest zbyt gruby w przekroju. Nie znalazłam jeszcze dla niego zastosowania.

Pędzle w niskiej cenie możecie dorwać tu: http://allegro.pl/zestaw-8-pedzli-zoeva-rose-golden-vol-2-luxur-etui-i6361813644.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz