wtorek, 20 października 2015

Sally Hansen Salon Insta Gel Strips - Lakier żelowy w paskach 380 Faux Real



Produkt z pewnością jest ciekawostką wśród innych kosmetyków. Zdziwiło mnie to jak łatwy jest w "obsłudze". Folię bardzo łatwo się urywa. Nie powiem czy faktycznie utrzymuje się na paznokciach przepisowe dwa tygodnie, bo niestety zdrapałam go szybciej, ponieważ nie wszędzie dokładnie go położyłam i porobiły mi się zadziorki, a jak mam coś takiego to muszę to zaraz zdrapać. Ale bardzo ładnie się błyszczał. Wzór też dość dobrze prezentował się na paznokciu. Wkurzyłam się tylko jak przyszedł, ponieważ nie miałam bladego pojęcia, że w tej czarnej buteleczce znajduje się top coat hybrydowy (oczywiście nie jestem posiadaczką lampy). Na stronie drogerii, gdzie robiłam zakupy nikt o tym nie wspomniał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz