sobota, 6 czerwca 2015

Prezent od Under 20!



W konkusie Under 20 wygrałam zestaw kosmetyków i chociaż nie jestem już "under 20", a raczej nieco "above twenty", to moja cera wciąż jest kapryśna. Zatem niezmiernie mi miło, że mogę te produkty przetestować. Recenzje pojawią się niebawem na blogu!
Produkty, które otrzymałam:
- Anti! Acne, BB krem matujący o działaniu antybakteryjnym, SPF 10, naturalny 02, 75 ml
- Anti Acne, krem matujący, normalizujący o działaniu antybakteryjnym, 50ml
- Anti! Acne, fluid matujący, 
- Anti! Acne, Płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym
- Anti! Acne Intense, Aktywny tonik głęboko oczyszczający
- Anti! Acne, 2 kroki w walce z trądzikiem - maseczka oczyszczająca i nawilżająca
- Anti Acne, Żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca 3 w 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz