wtorek, 16 grudnia 2014

Tusz do rzęs The ONE Wonder Lash Prismatic - 31260




Tym produktem jestem niestety rozczarowana. Na szczoteczce kolor ma genialny i bardzo cieszyłam się, że znalazłam wreszcie produkt, który będzie ładnie podkreślał kolor moich brązowych oczu. Oprawę oka mam ciemną, rzęsy są gęste i czarne. Na górnych zaraz po nałożeniu wyglądał fatalnie, ponieważ moje czarne rzęsy prześwitywały, na dolnych odrobinę lepiej prezentował się. Po kilku godzinach z przerażeniem stwierdziłam, że ściemniał na górnych rzęsach do czerni… I nie tylko u mnie, więc coś z tym produktem jest nie tak. Oczywiście tak jak tradycyjny Wonder bardzo ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Recenzuję odcień blue. Zdjęcia robione z lampą, w rzeczywistości jest dużo ciemniejszy.
Produkt dostępny w katalogu 1 na s. 59 w cenie 21,90.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz