niedziela, 2 listopada 2014

True Perfection

Jakiś czas temu pisałam wam, że zostałam ambasadorką nowej serii do pielęgnacji cery Oriflame – True Perfection.

Z tej okazji zostałyśmy zaproszone do siedziby Oriflame w Warszawie. Czuję się wyróżniona, że z grona 70 tysięcy konsultantów w całej Polsce, to ja wraz z 29 innymi dziewczynami zostałam wybrana ambasadorką. Nie wszystkim z nas udało się dotrzeć, ale spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Poznałyśmy m .in.  Beatę Pawłowską czyli nową Dyrektor Zarzadzającą w Oriflame. Z kolei Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu, opowiedziała nam o tym jak wygląda rynek kosmetyczny w Polsce. Ponadto Grzegorz  Otapowicz, regionalny kierownik sprzedaży, "sprzedał" nam kilka skutecznych metod „jak sprzedawać”. No i „na deser” Małgorzata Kotwica- trenerka kosmetyczna przekazała nam bardzo rozległą wiedzę dotyczącą nie tylko nowej serii True Perfection, ale także pielęgnacji cery.

Na zakończenie dnia miałyśmy okazję zwiedzić fabrykę, w której produkowane są nasze kosmetyki. Większość z nas była tym faktem bardzo podekscytowana, bo czy to nie niesamowite widzieć jak produkują się kosmetyki, których używamy od wielu lat?:)

Każda z nas dostała zestaw materiałów z próbkami i wiadomościami na temat serii, a także prezent w postaci zestawu kosmetyków True Perfection. Już wkrótce na blogu pojawi się ich recenzja.

Jest mi niezmiernie miło, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu. Poniżej mam dla was kilka zdjęć z tego dnia.


Ambasadorki serii True Perfection w pełnym składzie:)
fot. Marta Maj


Tak nas "umundurowano" przed wejściem do fabryki:)
fot. Marta Maj


Wonderów na święta nie zabraknie, tak się produkują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz