niedziela, 30 marca 2014

Tusz do rzęs The ONE Volume Blast - 30460



Efekt WOW został osiągnięty, mój nowy number 1! Lepszy od Wondera. Najlepszy tusz jaki w życiu miałam. Intensywna czerń, rzęsy idealnie rozdzielone, wydłużone o połowę, pogrubione i nawet trochę podkręcone. Na początku rozczarowałam się trochę, bo szczoteczka w katalogu jest chyba ze 20 razy powiększona, a tu wyciągam coś maciupkiego i w dodatku sztywnego, nie jestem nawet pewna czy to silikon (bo jest twarde). Ale dotknęłam nim rzęs, wpadłam w samozachwyt i nie mogę wyjść z tego stanu jak patrzę na swoje rzęsy. On podkreśla każdą rzęsę bez wyjątku i po raz pierwszy zdjęcie w katalogu oddaje realny efekt! Szkoda, że z racji mojej wady wzroku nie mogę wam zrobić zdjęcia porównawczego, ale jak zdejmę okulary żeby uchwycić piękno moich rzęs z tym tuszem to nie widzę aparatu:p ciężkie życie okularnika…
Produkt dostępny w katalogu 5 na s. 35 w cenie 22,90. 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz