piątek, 29 listopada 2013

Serum do rzęs Hyper Stretch - 26532



Serum jest w bardzo cienkim pędzelku i  jest go mało. Po tym jak poszłam spać nie zmywając tuszu złamała mi się rzęsa (i to tak w połowie co było bardzo widoczne przy pomalowanych rzęsach), przypomniało mi się że kiedyś przecież kupiłam ów kosmetyk (z racji braku regularności zaprzestałam  wtedy stosowania), więc postanowiłam zrobić do niego drugie podejście. Stosowałam razem z tuszem z tej serii. Rano i na noc, i nie wiem czy to naturalny wzrost rzęs spowodował czy może to serum, ale moja rzęska odrosła w ciągu dwóch tygodni. Mam długie rzęsy więc przy złamaniu w połowie przez te dwa tygodnie musiała urosnąć około pół centymetra! Ogólnie rzęsy stały się mocniejsze i nie znajduje ich już na waciku przy zmywaniu makijażu. Trzeba uważać, żeby nie dostało się do oka, bo moje wrażliwe oczy wtedy szczypią. Wierzę, że to serum spowodowało odrost mojej rzęsy, więc oceniam 5/5.
Produkt dostępny jest w katalogu 1, na s. 9 w cenie 12,50 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz