poniedziałek, 22 października 2018

Roja, Olejek mrówkowy


Olejek faktycznie działa! Niestety nie przewidziano chyba, że komuś włoski mogą rosnąć tak szybko, że nie zdąży przejść całej kuracji nim odrosną. Otóż procedura użytkowania tego produktu jest dość specyficzna. Po pierwsze olejek przyszedł w formie stałej, zatem przed każdym użyciem musiałam go rozpuścić. Przed zastosowaniem musicie zrobić sobie depilację. Trzeba go stosować trzy razy dziennie i zmywać po upływie dwóch godzin. Kuracja w zależności od waszych preferencji ma trwać od 3 do 5 dni. Mi butelka starczyła na 3 dni, dokładnie na 10 aplikacji na łydki. W pewnym momencie wzrost włosa został zatrzymany. Ale ja mam bardzo szybko rosnące włoski i już drugiego dnia po depilacji jestem kaktusem, zatem olejek nie zdążył zadziałać przed odrośnięciem. Niemniej jestem i tak zadowolona z efektów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz