czwartek, 11 lutego 2016

Eveline - Magical gel


Uwaga BUBEL! Produkt kupiłam w Biedronce, był w dwóch wersjach kolorystycznych, wybrałam jaśniejszą i to był błąd... Ponieważ nie wiem ile warstw musiałabym nałożyć, żeby uzyskać efekt jak w butelce, po 3 warstwach nie pokrywa kolorem paznokcia, więc dałam się z nim na spokój i nie mogę ocenić czy faktycznie daje efekt żelu. Ale raczej nie daje, ponieważ porównując składy produktów jest to identyczny kosmetyk jak Nail Therapy Professional, X - Treme Gel Effect Top Coat... który kupiłam jakiś czas temu (nie wiem jaki diabeł mnie podkusił, żeby przed zakupem nie porównać składów!) Pisałam o nim tu: http://anja-ori.blogspot.com/2015/11/eveline-nail-therapy-professional-x.html
To było chyba najgorzej wydane 12,99 w moim kosmetycznym życiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz