sobota, 4 kwietnia 2015

Baza pod makijaż THE One IlluSkin - 31585





Dawno nie miałam takiego koszmarku na twarzy. Aż mi się robi źle i smutno jak sobie pomyślę, że to coś zastąpiło tak świetny produkt jakim była baza z serii Studio Art. No ale do rzeczy... Podkład z bazą trzymał się na twarzy krócej niż bez niej, twarz zaczęła mi się błyszczeć jeszcze zanim skończyłam robić makijaż (a nie robię go długo, góra 15 min), potem już było tylko gorzej. W ciągu dnia musiałam aż czterokrotnie poprawiać makijaż. Normalnie czynię to raz, góra dwa razy. Porażka. Fakt produkt jest rozświetlający, po roztarciu lekko biały, lekki i wygładza buzię, ale podstawowego zadania nie spełnia, idzie do zwrotu. Podejrzewam, że może zachowywać się lepiej u osób z cerą suchą.
Produkt dostępny w katalogu nr 6 na s.63 w cenie 16,90 

1 komentarz:

  1. Miałam bazę z Studio Art.byłam z niej bardzo zadowolona... O tej nowej słyszałam wiele złych opinii...ale to też,zależy od cery...

    OdpowiedzUsuń